Κυριακή 3 Απριλίου 2016

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ Ο ΟΥΙΛΙΑΜΣ ΣΤΟΝ ΠΑΟ

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο  Έλιοτ Ουίλιαμς για τον Παναθηναϊκό και τον κόσμο του και δήλωσε ότι είναι ευτυχισμένος στο «τριφύλλι».
Αναλυτικά ο αμερικανός δήλωσε στην  εφημερίδα Goal«Είμαι ευλογημένος που βρίσκομαι σε μία τόσο μεγάλη ομάδα και φυσικά μου αρέσει όσο τίποτα και η ζωή εδώ. Οταν μου είπαν ότι με θέλει ο Παναθηναϊκός και έμαθα ότι είναι από τις ομάδες-σύμβολα του ευρωπαϊκού μπάσκετ, δεν το σκέφτηκα καθόλου και αποφάσισα να έρθω.

Είμαι ευτυχισμένος εδώ. Μου αρέσουν τα πάντα. Η ομάδα, η διοίκηση, το προπονητικό τιμ, οι παίκτες, οι συνθήκες και ο απίστευτος κόσμος»
Σε ερώτηση, σχετικά με το αν έχουν ξεκινήσει επαφές για την ανανέωση του συμβολαίου του, ανέφερε: «Αυτό είναι κάτι που πρέπει να ρωτήσετε τη διοίκηση».
Τέλος, σχετικά με τα πλέι οφ είπε «Μετά τη νίκη επί της Τσεντεβίτα, περάσαμε στα πλέι οφ και είναι σπουδαίο αυτό. Στόχος μας είναι το φάιναλ φορ, αλλά θα πάμε βήμα-βήμα.Οποιος και αν είναι απέναντί μας στα πλέι οφ, εμείς θα κάνουμε τα πάντα για να τον αποκλείσουμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου