Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Παναθηναικος Θα κινηθεί νομικά εις βάρος του Κούγια

Τα όσα είπε ο Αλέξης Κούγιας μετά το τέλος του αγώνα ΑΕΛ-Παναθηναϊκός έφεραν την αντίδραση των πρασίνων που θα πάνε τον ισχυρό άνδρα της ομάδας της Λάρισας στα δικαστήρια.

Μετά το τέλος του αγώνα ΑΕΛ-Παναθηναϊκός ο ισχυρός άνδρας της ομάδας της Λάρισας φιλοξενήθηκε στην "Αθλητική Κυριακή" της ΕΡΤ και "επιτέθηκε" φραστικά στον Γιάννη Αλαφούζο και το τριφύλλι χρησιμοποιώντας αρκετούς χαρακτηρισμούς.
Οι πράσινοι ενημερώθηκαν άμεσα για τα όσα υποστήριξε ο Κούγιας και όπως τόνιζαν άμεσα θα κινηθούν νομικά εναντίον του τόσο στην ποινική όσο και στην αθλητική δικαιοσύνη.
Από εκεί και πέρα σχετικά με την διαιτησία της αναμέτρησης από τον Γιάννη Παπαδόπουλο στον Παναθηναϊκό σημείωναν ότι η διαιτησία ήταν κατώτερη των περιστάσεων και δεν ανταποκρίθηκε σε ένα δύσκολο ματς. Μάλιστα τόνιζαν ότι με την ανοχή και τα λάθη τους επηρέασαν τη ροή του ματς.
Τα παραπανω γραφτηκαν στο Sport24.gr ενω εγω με την σειρα μου θα ελεγα προς την πρασινη ΠΑΕ τι το κακο ειδε ο κ. Αλαφουζος στις δηλωσεις του κ.Κουγια?? Τις αληθειες που ειπώθηκαν??? Μηπως θα κανει μηνηση και στον κ.Καλιτζακη για το δικο του ξεσπασμα που ειχε. Αυτο ΔΕΝ ειναι Παναθηναικος!!! Γιατι εγω σαν Παναθηναικος απο τα γεννοφασκια μου με πονεσαν τα ματια μου που εβλεπα αυτον τον αθλιο Παναθηναικο που ουτε τελικη φαση δεν μπορουσε να κανει και επειτελους ολοι εκει στο πρασινο στρατοπεδο πρεπει να καταλαβουν για ποια ομαδα εργαζονται και ελπιζω ο νεος προπονητης ο κ.Ουζουνιδης να καθαρισει την ομαδα και να παει ο καθενας απο εκει που ηρθε.
Δειτε τι δηλωσε ο κ. Κουγιας εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου